«مصطفی پاشایی» برای برادرش «مرتضی پاشایی» خواند

مرتضی و مصطفی پاشایی

نیما باقری: پس از درگذشت «مرتضی پاشایی» قطعه ای با عنوان «سرت رو برنگردوندی» از مرتضی پاشایی به صورت غیر رسمی لو رفت، حال در آستانه مراسم چهل ام این خواننده محبوب پاپ، برادر ایشان تصمیم به پخش نسخه رسمی و اصلی این آهنگ با صدای خودش گرفته است. به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با «مصطفی پاشایی» داشته ایم که در ادامه می توانید دنبال کنید.

  • چه اتفاقی افتاد که تصمیم به پخش این قطعه با صدای خودتان گرفتید؟
    اولاً من احساس کردم با این کار مرتضی هم خوشحال خواهد شد، چون از ابتدا مرتضی این کار را برای من ساخته بود ولی به دلیل یک سری مشکلات شخصی مجال آن پیش نیامد که زودتر برای این کار اقدام کنیم و تصمیم گرفتیم کار را به شخص دیگری واگذار کنیم، ولی اکنون به خاطر شادی روح مرتضی هم که شده است، این کار را طبق قرار اولیه مان با مرتضی، خودم می خوانم. تمامی نزدیکان ما شاهد این هستند که مرتضی بارها تاکید کرده بود که برای تو کارهایی خواهم ساخت و شروع به کار خواهی کرد. اگر هم دقت کرده باشید نسخه پخش شده مقدار کوتاهی از ماکت این آهنگ است که دلیل آن بیماری مرتضی و کنسرت هایش بود که زمان کافی برای تکمیل آهنگ نداشتیم. من احساس کردم که می توانم این کار را به صورت کامل بخوانم.
  • در گذشته فعالیت موسیقیایی داشتید ؟
    با خود مرتضی در گذشته کارهایی را رکورد کرده بودیم ولی شرایط زندگی و کار این اجازه را به من نمی داد که به صورت جدی به سراغ موسیقی بروم، من در شرکت نفت، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی هستم و ۱۰ سال است که مشغول به کار هستم.
  • من می توانم صریح و بی پرده سوالی را مطرح کنم؟
    ما عادت داریم، بفرمایید.
  • این سوال پیش می آید که آیا مصطفی پاشایی از شرایط کنونی با این حرکت سوء استفاده نمی کند؟
    شاید این طور برداشت شود ولی من خودم به هیچ وجه این قصد را ندارم و اتفاقا خیلی بر روی این مسئله حساس هستم و تاکید دارم که اینگونه تلقی نشود. بی اغراق موقع ضبط وکال این کار مرتضی را در کنار خود حس میکردم و آرامش عجیبی داشتم. مطمئن هستم که خود مرتضی نیز از این کار راضی است زیرا همواره می گفت بعد از بیماری کارهای خوبی برای تو می سازم ولی افسوس که این بیماری او را از ما گرفت.
  • صدایتان در موسیقی شباهتی به مرتضی دارد؟
    بله به صورت ژنتیکی صدای ما شباهت های زیادی دارد و تمام کسانی که تاکنون وکال این کار را توسط من شنیدند صحت این حرف را تایید می کنند.
  • بعد از پخش این کار تصمیم به ادامه فعالیت در حوزه موسیقی دارید؟
    خیر، حداقل تا بعد از پخش آلبوم مرتضی تصمیمی برای ادامه فعالیت ندارم، امیدوارم این قطعه کار خوبی از آب در بیاید و برای هرکسی که می شوند قابل قبول باشد.
  • از آلبوم مرتضی چه خبر؟ در چه مرحله ای قرار دارد؟
    همه وکال ها آماده است، سعی خودمان را می کنیم تا قبل از پایان سال آلبوم را منتشر کنیم. تمامی ترانه ها را «مهرزاد امیرخانی» سروده است و برای قسمت تنظیم هم در حال مذاکره با بهترین تنظیم کننده ها هستیم و به زودی کار تنظیم ها نیز آغاز می شود. تمامی کسانی که کارها را تا کنون شنیده اند اذعان دارند که کارهای ماندگار و خوبی از آب در می آید.
  • حرف آخر.
    از «مهرزاد امیرخانی» و «معین راهبر» نهایت تشکر را به خاطر همکاری و رفاقت بی حد و مرزشان دارم. قطعه «سرت رو برنگردوندی» با ترانه مهرزاد امیرخانی و تنظیم معین راهبر روز چهارشنبه از تمامی سایت های معتبر منتشر خواهد شد. همچنین امیدوارم مردم بدانند که این کار صرفا بر اساس علاقه خود مرتضی بوده است و هیچ گونه سو استفاده ای در کار نیست. امیدوارم روح مرتضی همواره در آرامش باشد و برای تمام کسانی که به مشکل مرتضی مبتلا هستند نیز آرزوی سلامتی کامل دارم.

Mostafa Pashaei - Saret Ro Barnagardoondiهمزمان با چهلمین روز درگذشت «مرتضی پاشایی» هنرمند فقید موسیقی پاپ، «مصطفی پاشایی» تنها برادر وی، قطعه ای با عنوان «سرت رو برنگردوندی» از ساخته های او را خواند. که در ادامه می توانید این تک آهنگ را از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید، این اثر با ترانه ی «مهرزاد امیرخانی»، ملودی «مرتضی پاشایی» و تنظیم، میکس و مسترینگ «معین راهبر» منتشر شده است.

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام سرت رو برنگردوندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *