دانلود آلبوم محسن یگانه به نام نگاه

دانلود آلبوم جدید محسن یگانه به نام نگاه با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم نگاه از محسن یگانه

دانلود آلبوم محسن یگانه به نام نگاه

برای حمایت از صاحب اثر لینک دانلود قرار نمی گیرد.

———-

چهارمین آلبوم رسمی «محسن یگانه»، 20 اردیبهشت ۱۳۹۴ و در ماه تولد این هنرمند، روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم «نگاه» نام دارد و هم‌نام تنها فرزند محسن یگانه است.
آلبوم نگاه محسن یگانه در روزهای نهایی انتشار

آلبوم «نگاه» در شرایطی منتشر می‌شود که «محسن یگانه» یک روز پس از انتشار آلبوم «حباب» اعلام کرده بود که دیگر قصد انتشار آلبوم ندارد. اما مدتی بعد به دلیل اصرارهای مکرر هوادارانش تصمیم خود را عوض کرد و تولید آلبوم چهارم را از اواخر سال ۹۲ آغاز نمود و پس از یک سال و اندی، آن را به همت موسسه «آوای فروهر» و توسط پخش «دنیای هنر» در اختیار هوادارانش قرار خواهد داد. قرار بود «نگاه» که نام رسمیِ آن «نگاه من» است، اسفند ماه ۱۳۹۳ منتشر شود که به دلیل سرماخوردگی شدید یگانه در آن ایام، پس از حدود دو ماه تأخیر طی هفته جاری به بازار می‌آید.

    آلبوم نگاه محسن یگانه در روزهای نهایی انتشار  فضای احساسی‌تر

وبلاگ رسمی یگانه درباره این اثر نوشته‌است: «این آلبوم فضای احساسی‌تری خواهد داشت. در عین حالی که تلاش شده قشرهای مختلف بتوانند با قطعاتی از این آلبوم ارتباط برقرار کنند، بی شک مقصود از پخش این آلبوم نه انفجار و نه تسخیر بازار موسیقی و نه هیچکدام از این دست تبلیغات تو خالیست… یک آلبوم دلی برای بهتر کردن حال دل شماست، اگر نیاز داشتید، نه بیشتر…»

  آلبوم نگاه محسن یگانه در روزهای نهایی انتشار  عوامل آلبوم

همچون گذشته، ترانه‌سرایی و آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم را خود محسن یگانه بر عهده دارد. او این بار از هیچ ملودی خارجی‌ای استفاده نکرده است. همچنین این هنرمند تنظیم پنج قطعه از آلبوم خود را نیز انجام داده است.
علی ثابت که سال‌هاست ارکستر یگانه را رهبری می‌کند و در دو آلبوم قبلی این خواننده هم به عنوان تنظیم‌کننده حضور داشته، دو قطعه از آلبوم «نگاه» را تنظیم کرده است.
تنظیم یک قطعه از این آلبوم توسط «پازل بند» انجام شده؛ گروه فعال این روزهای بازار پاپ متشکل از «علی رهبری» و «آرین بهاری»، که در آلبوم حباب تجربه‌ موفق تنظیم قطعه «بیت آخر» را داشته‌است.
«اشکان آبرون» که محسن یگانه پیش‌تر در گفت‌وگویی نسبت به همکاری با او ابراز علاقه کرده بود، دو قطعه را تنظیم کرده و «احسان حبیبی» نیز که قطعه «مَرد» با تنظیم او و صدای محسن یگانه در قالب آلبوم اینترنتی EP منتشر شده بود، دو تنظیم در آلبوم «نگاه» ارائه کرده است.
«آرش پاکزاد»، میکس‌مَنِ فعال این روزهای موسیقی پاپ، میکس و مسترینگ قطعات آلبوم «نگاه» را بر عهده داشته است.

 آلبوم نگاه محسن یگانه در روزهای نهایی انتشار  غیبت همکاران قدیمی

نکته جالب توجه در خصوص اثر جدید این هنرمند، غیبت دو نفر از مهم‌ترین همکاران او است. به نظر می‌رسد یگانه قصد داشته تنوعی در فضای آثار خود ایجاد کند. «شهاب اکبری» که در سه آلبوم قبلی یگانه -به ویژه «نفس‌های بی‌هدف» و «رگ خواب»- نقش مهمی در تنظیم قطعات ایفا کرده بود، در «نگاه» حضور ندارد. این نکته غیر از سلیقه‌ یگانه، ممکن است دلیل دیگری هم داشته باشد و آن تمرکز شهاب اکبری روی آلبوم «حمید عسکری» است.
همچنین در «نگاه»، خبری از «مهران عباسی» نیست؛ تنظیم‌کننده‌ای که همکاری‌های موفقی با محسن یگانه داشته و خود یگانه در ابتدای همکاری با او، ضمن تمجید از عباسی خبر از همکاری‌های گسترده در آینده داده بود که شاید فعلاً این امر به زمان دیگری موکول شده باشد. مهران عباسی چندی پیش با انتشار متن گلایه‌آمیزی روی صفحه شخصی‌اش، خبر عدم حضورش در این آلبوم را داده بود.

   آلبوم نگاه محسن یگانه در روزهای نهایی انتشار  قطعات

«نگاه» ۱۲ قطعه دارد که در قالب ۱۳ ترک روی CD عرضه خواهد شد و این به دلیل آن است که قطعه «پرنده» شامل دو قطعه است؛ یکی «انتظار» که مقدمه‌ این قطعه است و دیگری خود «پرنده».
«دنبالش می‌رم»، «چقدر دیر»، «دیوار»، «نه!»، «درکم کن»، «خاطره بازی»، «جاده»، «تو فکر می‌رم»، «نگاه»، «دلکم»، «دلسرد»، «انتظار» (مقدمه پرنده) و «پرنده»، عناوین ترک‌هایی هستند که در این آلبوم شنیده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *