آلبوم جدید محسن یگانه-اخبار

محسن یگانه: به آینده بعد از آلبوم جدید امیدوارم!

محسن یگانه» خواننده بنام و سر‌شناس موسیقی پاپ ایران که از چندی پیش خبر تولید تازه‌ترین آلبوم خود را داده بود، در اینستاگرامش با انتشار یادداشتی کوتاه، عنوان کرد که این اثر تا آخر امسال منتشر نمی‌شود و هوادارانش منتظر آلبوم جدید نباشند.

http://popmp3.ir/wp-content/uploads/2015/03/694020ce5bd9c763f718c3af9c6f1d30-popmp3.ir.jpg

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، محسن یگانه در این زمینه نوشت: «خیلی تلاش کردیم که آلبوم به قبل عید برسه ولی نشد! یعنی تموم کارهایی که باید انجام می‌دادم، انجام دادم ولی اون بالایی صلاح کار را بیشتر می‌دونه و تصمیم گرفته که این آلبوم بعد‌ها پخش بشه! ولی اصلا نا‌امید یا دلسرد نشدم و خدا را شکر کاملا به آیندهٔ بعد از این آلبوم امیدوارم! همه کسانی که برای تولید آلبوم زحمت کشیدن از من یک خسته نباشید طلب دارند، دمشون گرم که در بهترین حالت همه کارهارو انجام دادن. آلبوم رفت واسه بعد از عید.»

شایان ذکر است که یگانه سال ۹۱ و پس از انتشار آلبوم «حباب» در گفتگویی رادیویی عنوان کرد که پس از این سه آلبوم رسمی که راهی بازار کرده است، دیگر آلبومی منتشر نمی‌کند و به صورت تک آهنگ آثارش را در دسترس مخاطبین قرار می‌دهد، اما امسال او از این تصمیم پشیمان شد و کار برروی آلبوم جدید را آغاز کرد که اوایل سال ۱۳۹۴ منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *