پیام های تسلیت هنرمندان برای مرتضی پاشایی

پیام های تسلیت هنرمندان برای مرتضی پاشایی

پیام های تسلیت و همدردی هنرمندان برای درگذشت اسطوره موسیقی “مرتضی پاشایی

پیام های تسلیت هنرمندان برای مرتضی پاشایی

روحش قرین آرامش و یاد و صداش همیشه ماندگار.( مهسا نوی )

مرتضی هم رفت، اما صداش همیشه هست ( بهنام صفاریان )

چه دردناک که ببینى یکى هست که دیگه نیست…
در گذشت مرتضى پاشایى، هنرمند عزیز رو از صمیم قلب تسلیت میگم. از خداوند صبرى عظیم براى خانواده محترم پاشایى آرزو میکنم

قلبم درد گرفت ، آرام بخواب داداشی ، صدات همیشه برای ما زندست ، تسلیت میگم (شروین )

چیزی برای گفتن نمونده …… روحت شاد رفیق. (مجید یاسر)

چقدر این دنیا بى ارزشه ،،، روحت شاد و یادت گرامى مرتضى عزیز از صمیم قلب تسلیت میگم به خانواده پاشایى و همه دوستدارانش و از خداوند براشون صبر و بردبارى آرزو میکنم (علیرضا قرایی منش )

غم دلتنگی امشب منو تو آغوشش گرفته ، خیلی سخته هر دقیقه مرگ دوستتو بهت تسلیت بگن ، خیلی سخته خبر مرگ رفیقتو هی زیرنویس کنن … مرتضی جاویدان و ماندگار ما رو تنها گذاشتی . کاش بازم شایعه بود (مصطفی یگانه )

تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده پاشائی و طرفداران این هنرمند عزیز و مردمی، روحش شاد ، قطعأ که همیشه با صدای گرمش و هنرش در بین همه ایرانیها جاودانه خواهد بود (آناهیتا نعمتی)

ادمای خوب زود میرن این یه قانونه،خیلی همو ندیدیم و خیلی با هم کار نکردیم ولی ادم دل پاکی بود شاید فن موزیکش نبودم ولی ادم دل سیری بود تو این بازار کثیف کثیف کثیف…
محبوب بود چیزی که خیلیااااا دارن هر کاری میکنن که بهش برسنو ……..
این تنها اهنگی بود که با هم کار کردیم.مرتضی روحت شاد سلام منو به نیما وارسته و بابک بیات عزیزم هم برسون…بزودی زود میبینمتون ( رضا تاجبخش)

خیلی دلم گرفته مرتضی خیلی گرفته رفیق. همیشه مرحم دل گرفتگییام بودی والان تنهامو رفیقم نیست که مرحمم باشه.عزیزم ببخش اگه نتونستم دوست خوبی برات باشم ببخش اگه نتونستم بهت ارامش بدم ببخش تو فقط ببخش. رفیق اروم باشو خوب بخواب.خدایا راضییم به رضای تو .( محمد علیزاده)

تسلیت به خانواده مرتضی پاشایی و همچنین طرفدارای پر مهرش امیدوارم خداوند به همه صبر بده )نادر مسچی )

این روزا خدا داره گل هاشو از باغچه ى موسیقى میچینه آرامش ابدیت مبارک رفیق ( امید علومی)

لبخند بزن مرتضى ، آهنگات و صدات تا ابد تو یاد و قلب مردم میمونه و این یعنى جاودانگى… (زانیار خسروی)

درگذشت یکی از هنرمندان خوب کشورمون آقای مرتضی پاشایی رو به جامعه هنری و مخصوصا خانواده محترمشون تسلیت عرض میکنم. روحشون شاد و یادشون گرامی . (حمید طالب زاده)

لالایی هر غمی که خوندنی نیست (بابک صحرایی )

درگذشت هنرمند عزیز مرتضى پاشایى را به خانواده محترمش و جامعه موسیقى تسلیت میگویم.عمیقا متاسفم که اینقدر زود این جوان نازنین از بین ما رفت.از خداوند براى خانواده گرامیش صبر ارزو دارم. (علیرضا عصار )

متاسفانه ……….. درگذشت ! هر بار با نام یک چهره سرشناس و محبوب این نقطه چین ها را پر می کنند و حقیقت تلخ مرگ فریاد زده می شود ؛ تلخی اجتناب ناپذیری که خلسه و آرامشش برای آنکه خداحافظ گفته است می شود و تامل ، تاسف و تاثراش برای به جا مانده ها ! و امروز می خواهم کمی بلندتر از صدای ذهنم باز تامل کنم که *مرگ گاه در سایه نشسته است و به ما می نگرد * ! و تاسف بخورم به حال “از آب گل آلود ، ماهی بگیرها ” و ” نان به نرخ روز خورها “، تاسف بخورم به حال کسی که به خود من بد و دروغ گفت از “فلانی ” که … وحالا فلانی شده عزیز دلش و کاش با او می رفت ! تاسف بخورم به آینده این ” من ” نوعی که همین قصه برایش تکرار خواهد شد ! و در نهایت متاثر باشم که امروز و این بار نام ” مرتضی پاشایی ” این نقطه چین ها را پر کرده ! آقای “مرتضی پاشایی ” من معتقدم شما بیماری تان را شکست دادید ، با آثار محبوبتان ، با اجراها و کنسرت های پرانرژی تان ، با خودتان را نباختن و زندگی را هرطوری شده ادامه دادن ، با تا لحظه آخر لبخند زدن ! شما تاثیرتان را در فرصتی که برای زندگی داشتید ، گذاشتید و در حافظه هنر سرزمین مان به زیبایی ثبت شدید . روحتان آرام ، نامتان ماندگار و یادتان گرامی (گلناز گلزاری )

دیگه راحت بخواب رفیق منو ببخش که که شبها تا بیمارستان اومدم نتونستم بیام تو ببینمت منو ببخش که نتونستم روى تخت ببینمت رفیق منو ببخش که نتونستم با این حالت عکس یادگارى بگیرم باهات من همیشه تورو سر پا میبینم بزرگ و محبوب مرتضى داداش گلم حلال کن بعضى از دوستان همکارتو که نتونستن بزرگ شدنت ببینن مرتضى خیلیها به هر در و دیوار میزنند برا ماندگار شدن ولى تو ماندگار شدى و جاودان و اسطوره راحت بخواب داداش ببخش که هنوز براى ما زنده اى ببخش که نمیتونم عکس سیاه و رفتن بزارم یکى هست تو قلبم …. تو همیشه هستى تو قلب من دیوونه به بابام سلام برسون مرتضى (علی انصاریان)

روح و روانت شاد برادرم ، هر روز دم اذان براى آرامشت دعا مى کردم و یه شمع روشن مى کردم مرتضى عزیز آرامشت مبارک (سحر قریشی )

آدما یه روز به دنیا میان، یه روز هم از دنیا مى رن. مرگ، درست مثل تولد، بخشى از چرخه ى زندگیه و هر ثانیه به همه ى ما نزدیکه، اما باور نمى کنیم. دریغ و افسوس که این هنرمند در جوانى سفر کرد. من شخصاً شناختى از ایشون نداشتم اما به عنوان یک انسان از مرگ زود هنگامش بسیار متأثر شدم. و حالا باز سوژه ى تازه به دست ما ایرانى هاى مُرده پرست افتاد. یه روز فلان بازیگر، یه روز همسر فلان هنرمند، یه روز سیمین بهبهانى و امروز هم… درگذشت مرتضى پاشایى رو به خانواده ش، مخاطبین و دوستدارانش تسلیت عرض مى کنم. روحش در آرامش باد با احترام سیامک عباسى (سیامک عباسی)

متاسفانه همین الان با خبر شدم هنرمند نازنین مرتضی پاشایی درگذشت تا هستیم قدر هم را بدانیم روحش شاد
یکی هست که دیگه نیست اون دیگه واسه همیشه خوابه آرامش همیشگی رو برات آرزو میکنم (کامیار )

رفتی و جیگر هممونو سوزوندی مرتضی ، روحت شاد عزیزم (مسعود سعیدی )

پیش از این با تمام وجود آرزو و خواستمان سلامتى شما بود و حالا باید عمیقن عزادار باشیم . کاش اینقدر عجله نمیکردیم و پیشتاز در خبر رفتنت نبودیم و عمیقا با مثبت اندیشى بیشترى منتظر ایستادن دوباره ات بودیم افسوس شما با صداى زیبایت همیشه هستى آقاى پاشایى در میان عمیق ترین تاریکی ها به دو چشم غمگینی می اندیشم و به پنجه هایی که خاک،خاک مهربان آن را می پوشاند (مهناز افشار)

مرتضى پاشایى هم به آرامش عبدى رفت… جایى که نه دشمنى هست، نه حسادت، نه حرفهاى نابجا، نه دزدى، نه قتل، نه… به قول یکى از دوستان خوبم، الان وقتشه که کسانى که حرفهاى نادرست بهش نسبت میدادن، به حرفاشون فکر کنن… نمیدونم چرا ما انقدر مسائل رو یک بعدى نگاه میکنیم همیشه و چطور بى رحمانه راجع به هر شخصى که دوست داریم تصمیم میگیریم و با افتخار همه جا طورى مطرحش میکنیم که حتى یک صدم درصد هم شک به نادرست بودنش نداریم… خدایا همه ما رو به راه راست هدایت کن… مرتضى پاشایى روحت شاد (بابک سعیدی)

تا حالا ندیدمت، ولی با رفتنت چشمام خیس شد اینم میدونم مرگ حقه، همه ی ما یک روز میریم ولی اشکم واسه خودت نبود، واسه دلهای شکسته ی یه ملت و خانواده ات بود، خودت که رفتی و راحت شدی، مطمئن ام جات خوبه… تنها نیستی، چون این همه دل عاشق باهاته، این همه دعا… قسمت بود پر بکشی؛ حالا تو مارو دعا کن، چون تو بهشتی و نزدیک خدا، روحت شاد هنرمند ابدی (حسین تهی )

خداحافظ دوست قدیمی (متین معارفی)

چقدر تلخ که هر وقت چشمات و باز میکنى میشنوى یکى چشماش و واسه همیشه بسته
به خانواده محترم پاشائى و جامعه هنرمندان و دوست داران ایشون تسلیت میگم ، مرتضى عزیز در آرامش بخواب فارغ از درد و رنج ، سبک بال خودت را به آغوش خدائى بسپار که پر از عشق و آرامش است روحت شاد و یادت گرامى (سحر)

برای مرتضی غصه نخورید … چه عاقبتی بهتر از عاقبتی که مرتضی داشت ؟؟؟ هیچ کدام نمی دانیم چه وقت به این دنیا می آییم و چه وقت از این دنیا می رویم .. اما همه می دانیم در طول راه چه می کنیم .. از کسانی که آخرین نفس هایشان را می کشیدند پرسیدند اگر زندگی فرصتی دوباره به شما میداد چه می کردید ؟! کسی نگفت به دنبال ثروت و شهرت بیشتر می رفتم … همه شان آرزو داشتند که ای کاش می شد برگردند و مهربان تر باشند … دل هایی که با بی رحمی می شکنیم ! اشک هایی که باعث ریختنشان می شویم ! واژه های تلخی که از دهانمان پرتاپ می کنیم ! زخم زبان هایی که می زنیم ! دروغ هایی که می گوییم ! سلب مسئولیت هایی که می کنیم ! حق و ناحق هایی که می کنیم ! … شاید همین نزدیکی ها کسی باشد که وقتی ما به خواب می رویم از زخم تیری که به قلبش زده ایم یک شب خواب آسوده ندارد !! خدا مرتضی را دوست داشت، عاقبت بخیر شد، مهم نیست سنش کم بود مهم این بود با عزت و سربلندی از میان ما رفت … ای کاش می شد ما هم از حالا فکر لحظه ی رفتنمان باشیم … (المیرا بهشتی )

چیزی نمیتونم بگم فقط خدا به پدر و مادرش صبر بده واقعا سخته… کاش تا وقتی یه هنرمند زنده است قدرش رو بدونیم .. راحت بخواب مرتضی عزیز…روحت شاد (پویان اعتصامی )

جای تو خوبِ نازنین چقد بدِ روزگار رو زمین مونده!!! اکثرن مست شهرت، مغرور اسم و رسم، بااااااااد کرده و فعلن توو اوج و در حال تاخت و تاز!!!( فعلن البته)!!! شاید جای تو اینجا نبود، نمی تونم به عدالت خدا شک کنم اما … امروز دلگیرترین غروب جمعه رو تجربه می کنم. فک نکنم حتا تلنگری باشه واسه مون!!! گاهی ازینکه بگم ترانه سرا هستم عارم میاد!!! اگر یه عده هنرمند واقعی هم نبودن که اصلن انگیزه ای برای ادامه دادن نداشتم! خداروشکر از اولین اجرای رسمیت رو استیج، حضور داشتم تا همین ماه پیش کنسرت تهرانت. چقدر می بالیدم بهت وقتی رو استیج وردتریدسنتر دبی صدات جمعیتو تا عشق میبرد. پروژه ی تیتراژ سریال هم بدون تو پیش می ره اما با تمام دلم برای تو می نویسمش، من که خیلی یادگاری ازت دارم امیدوارم این ناقابل به دستت برسه. من تو را به خاک نه به یاد می سپارم مرتضی جان (مهشاد عرب )

خداحافظ رفیق … دلم برات تنگ میشه … روحت شاد مرتضى (ارسلان قاسمی )

دیگه نگرانت نیستیم… الان تو نگرانمونی! یه عالمه حرف مونده تو گلوم که دلم میخواد بنویسم تو این پست ولی بازم ساکت میشم… مرتضی عزیز ، فک نکنم خودت هم راضی به ناراحتی دوست ها و دوست دارانت باشی، واسه همین فک کنم به تو و یادت فقط رنگ سفید میاد… آروم بخواب دوست من… دوستان شما هم ناراحت نباشید… الان حال مرتضی خیلی از همیشه بهتره… اشک نریزید… لبخند بزنید به خاطر آدمی که یه تصویر خوب از خودش به جا گذاشت و رفت… هنوز هم یکی هست (محسن یگانه )

فقط میتونم بگم تسلیت…روحش شاد (انوشیروان تقوی )

رنگین کمان سرزمینم رنگی دگر باخت
فقدان سحر صوت تو این خاک را مغموم تر ساخت
مرتضی عزیز از بین ما رفت ، باورش سخته … بدرود مرتضی جان بدرود ( مجید صالحی )

از صمیمه قلبم به مردم عزیز کشورم، به ویژه جامعه موسیقى تسلیت عرض مینمایم.چیز دیگه اى نمیتونم بگم ( امیر شهیار )

عاشقی جاده یک طرفه بود مهربان….. روحت رها شد و جانت آرام گرفت….. (الهام پاوه نژاد)

مرتضی عزیزم وفتی و میلیونها دل پاک در اندوه تو میمونن ولی بدون ، احساس زیبات صدای ماندگارت وقلب مهربونت تا ابد در این سرزمین ماندگاره روحت شاد داداشی (علی لهراسبی )

مرتضی در اوج رفت که جاودانه بماند…روحش شاد ‘یادش همیشه ماندگار…. ( پوران درخشنده )

کجایی داداشم کجایی مرتضی … دلم بد گرفته .. ببین مردم چه جور دوستت دارن .. ببین چقد عاشقتن …
امشب تمام ایران غصشون گرفته … داداش حلالم کن … دیگه قراره نبینمت دیگه هیچوقت اسمتو رو گوشیم نمیبینم… همیشه دوستت دارم همیشه اسطوره میمونی (معین راهبر)

یکی هست .. تو قلبم .. که براش مینویسم و اون خوابه……. هرگز در خاطرم کمرنگ نخواهد شد .. نه فقط به خاطر صدای بینهایت تاثیرگذارش.. بلکه به این خاطر که او یک انسان بسیار فهیم و متواضع بود.. شاید اگر غیر از این بود امروز اینهمه اشک نمیریختم.. به خاطر خوبی های بی اندازه اش امروز قدرت پذیرش مصیبتم فلج شده .. و نمیتوانم و نمیخواهم باور کنم که تلفنش را دیگر جواب نخواهد داد.. که دیگر نمیبینمش.. چه روز شومی بود امروز.. مرتضی عزیز ، دلمان برایت تنگ میشود .. دیگر درد نخواهی کشید.. خدایا روح بزرگش را قرین رحمت و آرامش قرار بده (مونا برزویی)

تسلیت میگم ..برام باور کردنی نیست ..مرتضی عزیز دل همه ایرانیا شده بود ..با صدای پر احساسش و آهنگهای زیبا ش برام همیشه زنده است )کیارش حسن زاده)

مرتضى که رفت ولى دم همتون گرم به خدا شما ها همتا ندارید هم وقتى بیمارستان بود سنگ تموم گذاشتید هم الان که دیگه نیست واسه شادى روحش دارید سنگ تموم میزارید اینجورى خیالم راحت میشه که اگه واسم اتفاقى افتاد شما ها هستید شما ثابت کردید که مرده پرست نیستید شما هم وقتى زنده بود شاد کردید مرتضى رو هم الان یا حق (رضا شیری)
فداى خندت رفیق تصور نبودنت سخته کاش یاد بگیریم تا زنده هستیم قدر همو بدونیم واسه هم ارزش احترام قائل شیم و همدیگرو دوست داشته باشیم مرتضى یه انسان با معرفت با اخلاق با گذشت بود خیلى زود بود رفتنت افسوس روحت شاد )شهاب رمضان)

سینه ی تنگ من و بارغم او؟هیهات /مرد این بار گران نیست دل مسکینم /حافظ (عارف لرستانی)

خداحافظ اى داغ بر دل نشسته ، پریشب رفتم تو اتاقش دستم گذاشتم رو پاى راستش کلى براش حمد شفا و آیت الکرسى خوندم،اینهمه شما براش دعا کردید،نشد دیگه نشد.فاتحه یادتون نره،حالم بده نمیدونم چى دارم میگم. (یاحا کاشانی )

روحت شاد مرتضی پاشایی عزیز من شما رو ندیدم ولی آثار فراموش نشدنیت و این روزها از وقتی بیمارستان رفته بودی اشک های دوست صمیمیم برای بهبودیت و نگرانی مردم رو فراموش نخواهم کرد، در یادها می مانی ستاره ( لیلا اوتادی )

مرتضى عزیز یه وقت دلتنگى نکنى دیر یا زود دور هم جم میشیم (جواد عزتی )

تسلیت میگم به تمامى هنرمندان داخل ایران براى از دست دادن مرتضى پاشائى عزیز شهره صولتى ( شهره صولتی )

امروز جمعه ی بدی بود شاید برای خودش نه اما برای ما خیلی بد بود از صبحه دارم آهنگ نگران منی رو گوش میدم و حسرت نبودن این صدا رو می خورم… (علی زیبایی )

تسلیت روحت شاد مرتضی ( آرش )

مرگ های اینطوری قلبم رو به درد میارن ! خبر فوت مرتضی پاشایی ایران رو عزادار کرد …..
تسلیت به خانواده اش و به هممون (سارا خوئینی ها)

تسلیت روحت شاد و یادت گرامی ، مرتضی پاشایی عزیز غرق در آرامش بخواب ( آرمین ۲ ای اف ام )

دیگه آرووم و بی درد میخوابی رفیق‌ ، باورم نمیشه…ای وااای مرتضی… ای واااای (باراد )

روحت شاد ( گلشیفته فراهانی)

بارون صدای احساســه نم نم بارون چشاتو میشناسه
تورو از دست دادم تو یه لحظه آدم دنیاشو می بازه
تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می دونه تو دلم آتیشه
با تو بهتر میشه حال ِ این دیوونه….
در گذشت هنرمند عزیز مرتضى پاشایى رو به جامعه هنرى به ویژه طرفداران و دوستداران صداى او تسلىت میگم و براى بازماندگانشون آرزوى صبر دارم. (سپیده )

با نهایت تاسف درگذشت مرتضى پاشایى عزیز رو به جامعه هنرى تسلیت عرض میکنم، مرتضى واقعأ هنرمند خوبى بود و من شخصأ علاقه زیادى به صدا و کارهاى قشنگش داشتم، خیلى زود بود که از بین ما بره، واقعأ باورش سخته. روحش شاد. ) شهاب تیام)

یکى هست ،، دیگه نیست ،، مرتضى آرام بخواب (مهرشاد )

مرتضی رفت…درگذشت مرتضی پاشایی را از طرف خودم به جامعه هنری تسلیت می گویم و شاید به جرأت می توانم بگویم که یکی از استعدادهای موسیقی را از دست دادیم. روحش شاد و یادش گرامی. بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم…(شادمهرعقیلی)

از این خبر واقعا متاسف شدم،، خیلى باورش سخته ، تسلیت به خانواده مرتضی‌ عزیز و همه جامعه‌ هنری ،،،،،روحش شاد ) شهیاد (

باید کاری کنی آروم بگیرم باید یک لحظه دستاتو بگیرم پاشو مرتضی پاشو
تو حیفی تو زود بود بری دوست داشتی اسطوره باشی ) آرمیک )

مرتضی پاشایی … ( پیام شمس )

و تنها صداست که می ماند و یک عمر سکوت، پیشکش امید از دست نرفته تو (بهنام حکیم )

چند روز پیش رفتم پیشش. رو همین تخت دراز کشیده بود. مرگ حقه. دست خداست. تقدیره. مخصوصا سرطان که تدریجی آدم رو می کُشه. ولی چیزی که ناراحتم کرد این بود بهم گفت “ببخشید اگه اولین دیدارمون همچین جاییه”. و وقتی خدافظی کردیم گفت “داداش استودیو می بینمت”. حیف شد. ولی حداقلش اینه که دیگه درد نمی کشی. حداقلش اینه که راحت شدی. اینم توجیه ماست که دیگه نداریمت. ولی جای خالیت حس میشه داداش. روحت شاد مَرد. ( یاس )

مرتضی جان آرام بخواب
تسلیت به ملت ایران وجامعه کوچک موسیقی مان
پایداری صدای او… (کیان مقدم )

مرتضی پاشایی از بین ما رفت اما احساسش و صداش
تا همیشه با ماست ……
در گذشت این خواننده خوب و با اخلاق رو به خانواده محترمش و تمامی طرفداران و هنر دوستان تسلیت میگیم و سلامتی همه بیماران رو از خداوند خواستاریم . (سون باند)

بگیر آسوده بخواب بی درد و غصه … روحت شاد (الیاس شیرزاد )

انا لله و انا الیه راجعون
در کمال تأسف باخبر شدم خواننده محبوب کشورمان
مرتضی پاشایی دار فانی را وداع گفت !
این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان , جامعه موسیقی و هوادارانش تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نمایم ( مجید خراطها )

یکى هست تو این شهر که همه واسه اون مى خونن ولى اون خوابه…
خداحافظ مرتضى حیف ( امین حبیبی )

مرگ یعنى رفته اى که باز زندگى کنى،
براى مرگ و زندگى نیست، من براى رفتنت دارم گریه مى کنم…
خبر درگذشت مرتضى پاشایى صبح امروز مثل زلزله اى در من پیچید،مى دانم مرگ ادامه ى همین زندگى ست و روزى همه ى ما از همین ایستگاه سوار خیال یک قطار دودى مى شویم و از دنیا مى رویم اما…
کاش نرفته بود، کاش باز کسى پیدا مى شد و با اطمینان مى گفت همه ى اینها شایعه است، کاش پرنده زنده بود، کاش پرواز را بهانه نمى کرد… با تسلیت به خانواده و دوستان و همراهانش و تمام جامعه ى موسیقى… )کامران رسول زاده(

مرتضی اینجا جای تو نبود مرد… ابدی شدی ، خداحافظ اسطوره (علی عبدالمالکی )

مرتضی عزیز خوش بحالت رفیق … زمین جای خوبی نیست… با تسلیت به ایران و ایرانی ، و با آرزوی صبر و آرامش برای خانواده محترم پاشایی… ( شوبرت آواکیان )

این روزا سختن از اونیکه باور کنى. مگه میشه با یه خاطره سر کنى.؟. تو میدونى من چیزى نگم بهتره. تو دنیا کى از ما عاشقتره؟. یه جورى هق هق زدم ،صدام زخمیه. این اون دردى که نمیفهمیه. یه دفه پرپر شد پر پ ر و ا ز م و ن. گرفت هر چقدر دل اسمون. من دلخورم تو هم هستى. ولى باز این غرورو نشکستى. چى شده بیخوابى؟. تو که راحت رو من چشماتو میبستى…….. . این ترانه ها میگن همیشه جاودانه اى.فرشته شدى و راحت از دردایه زمین.روحت ارومترین. ( امیرحسین رستمی )

مرتضی هم رفت … ( محسن چاوشی )

جاده ى یکطرفه. مرتضى عزیز پاى در جاده ى یکطرفه اى گذارد وبسوى معبود و معشوقى رفت که در تمام اشعارش موج میزد. ضایعه بزرگ فقدان امپراطوره موسیقى ایران را به خاندان معظم پاشایى و جامعه هنر وموسیقى ایران تسلیت عرض مینمایم. از امروز دنیا برایت اندوهگین است مرتضى عزیز. روحت شاد یادت گرامى ( سمانه پاکدل )

دوستان متاسفانه من همین الان این خبر غم انگیز رو شنیدم
واقعاً نمیدونم واسه از دست دادن این هنرمند دوست داشتنى با اون صداى پُر از احساس و دل نشینش باید چه واژه اى گفت.. مرتضى جان تا همیشه جایت در بینمون خالیست.. ایمان دارم بهشتى در انتظار توست که بى تردید بهتر از این دنیاى پر از رنگ و ریاست.. شاید تنها چیزى که در این لحظات میتونه ذره اى تسکین دهنده دل همه ما دوست دارانت باشه همین صدایى ست که از تو تا همیشه به یادگار باقى است روحت شاد ( الناز شاکردوست )

از صمیم قلب درگذشت هنرمند مرتضی‌ پاشائی را به خانوادهٔ محترم پاشایی تسلیت می‌گوییم، مرتضی‌ جون روحت شاد و یادت گرامی‌
همیشه زنده ای … ( سامی بیگی )

نیت کردم آهنگ خدافظیو شب هفتمش بدم به نیت آمرزش وخداحافظى باهاش چون اینو میدونم که مرتضى عزیز قربانى شد براى زنده شدن عشق و موسیقى تو کشورمون و منم میخوام با نیتم به نیتش قدرت بدم !! به این نیت که مرتضى عزیز قربانى باشه براى زنده شدنه عشق و موسیقى توکشورمون و بدین وسیله مطمئنم که روحش هم شاد میشه ، من ازصمیم قلبم به خانوادش و به مردم تسلیت میگم و امیدوارم که ریشه ى بیمارى از این سرزمین کنده شه !!! خدایا مرتضى عزیز رو به تو میسپاریم (امیر تتلو)

اى آسمان ، اى آسمان
سعى نکن به روى خودت نیاورى ، ببار
خودت را سبک نکن ، بگذارسیلى که امشب به راه مى افتد ، بخشى سهم تو باشد ( محمدرضا شریفی نیا )

مرگ به قول سهراب گاه با خوشه انگور می آید به دهان مرتضی پاشایی ازکنارمون رفت اون صبور بود و مهربان با دنیا و شجاع چون در عین مبارزه با بیماریش سفر مرگ رو با پذیرش پذیرفته بود روح جوان و هنرمندش قرین مهربانی خداوند باد لطفا فاتحه و صلواتی با خواندن پست هدیه روحش کنیدتو کنسرت اخرش با وجود أوج بیماری با عشق برأی طرفدارانش خوند و با جرات روی روی صحنه بود… ) بهاره رهنما )

مرتضی جان پاشایی از میان ما رفت..گل بود..جواهر..تربیتش مثال زدنی..دیروز سر صحنه از آقای گلزار پرسیدم که چطوره مرتضی؟سکوت کرد…فهمیدم که قراره چی بشه..زندگیست دیگر..به کی وفا می کنه…..اما این جوان خیلی فرق داشت با خیلیا….یه سر و گردن بالاتر.به لحاظ انسانیت..معرفت..دلم نمیاد واژه بود رو به کار ببرم..مرتضی آروم گرفت..بیچاره ما که رفتن فرشته هارو میبینیم..ما که هر روز بیشتر در گیر این دنیای بی عشق میشیم..ما که راحت دهان باز می کنیم و هر چه به ذهنمان می آید رو باز گو میکنیم..بیچاره ما که درگیرقضاوتها و زیراب زدنا و زیرابی رفتن ها و دور زدن ها میشیم..انگار قراره ما نمیریم..خوب یادمه که یه عده که کمم نیستند متاسفانه راجع به این گل ما میگفتن واسه فروش کنسرتاش این شایعه مریضی رو درست کرده..خیالتان راحت شد؟؟؟؟؟ از جان و دلش برای مردمش خواند و چه دلهایی رو با صدای جاودانش تلطیف کرد..جای او روی صحنه خالیست..هنرمند تمام شدنی نیست..کسی نمی تواند جلوی عشق مردم به محبوب دلشون رو بگیره..مگر ناصر عبداللهی عزیز..بابک بیات..عمو خسرو شکیبایی..خانم نادره گلم..علی حاتمی..عسل بدیعی..پوپک گلدره..محمد علی ( بهنوش بختیاری )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *