اخبار آلبوم پاروی بی قایق محسن چاوشی

خواننده آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» پس از ماه‌ها سکوت در گفتگو با «موسیقی ما» از آخرین فعالیت‌هایش گفت
محسن چاوشی: همه سعی‌ام انتشار آلبوم تا آخر امسال است

برنده عنوان برترین آلبوم موسیقی پاپ از نگاه مردم و مخاطبان موسیقی در نخستین جشن سالانه «موسیقی ما»، پس از ماه‌ها سکوت سرانجام در گفتگویی کوتاه با سایت «موسیقی ما»، از آخرین فعالیت‌هایش سخن گفت.

«محسن چاوشی» که این روزها به شدت درگیر کار روی آلبوم جدید خود است و انتشار سینگل «همسایه»، آخرین فعالیت رسمی او به حساب می‌آید، درباره روند تولید و اخذ مجوز آلبوم جدیدش «پاروی بی‌قایق» به «موسیقی ما» گفت: «به صورت فشرده و شبانه‌روزی مشغول کار کردن روی آلبوم هستیم و همه دغدغه‌مان این است که هر چه زودتر مراحل تولید را بگذرانیم و کارها را آماده کنیم.»

اخبار آلبوم پاروی بی قایق

«چاوشی» درباره پیش‌بینی‌اش از زمان انتشار آلبوم جدید نیز توضیح داد: «همه سعی ما این است که آلبوم حتماً تا آخر امسال منتشر شود. اما برخی اتفاقات باعث شده که کارها طبق برنامه پیش نرود و همین اتفاقات اگر به همبن منوال پیش بروند، شاید انتشار آلبوم به اوایل سال 93 موکول شود.»
خواننده «من خود آن سیزده‌ام» در توضیح این موانع گفت: «متاسفانه برخی اصلاحیه‌ها در بخش شعرهای آلبوم باعث شده که فعلاً دست نگه داریم. مثلاً یکی از اصلاحیه‌ها در مصرعی از شعرهای آلبوم است که شاید از آن بشود به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابیات آلبوم نام برد و همین اتفاقات کمی مشکل‌ساز شده است. در حال مذاکره و رایزنی با مسئولین محترم هستیم تا بتوانیم هرچه زودتر با حل این مشکلات، با سرعت بیشتری مراحل تولید اثر را به پیش ببریم.»

«محسن چاوشی» همچنین درباره همکارانش در تولید این آلبوم توضیح داد: «فعلاً فقط حضور «بهروز صفاریان» و «حسین صفا» قطعی شده است. هنرمندان دیگری هم هستند که افتخار دارم از حضورشان در این آلبوم استفاده کنم که به محض قطعیت همکاری با ایشان، اسامی آنها را اعلام خواهم کرد.»

«چاوشی» در انتهای صحبت‌هایش درباره سوال همیشگی دوستدارانش مبنی بر زمان اجرای اولین کنسرت‌اش گفت: «فعلاً دغدغه من آلبوم است نه کنسرت! ولی قطعاً اگر تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ شده، با اطلاع‌رسانی صحیح، آن را در اختیار همه قرار خواهم داد.»

گفتنی است «محسن چاوشی» سال گذشته با آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» توانست نظر مساعد بسیاری از مخاطبان و منتقدین موسیقی را به خود جلب کند و با همین آلبوم اکثر جوایز بخش مردمی آلبوم‌های پاپ را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *