منبع درآمد امیر تتلو,پرحاشیه ترین خواننده غیر مجاز کشور

منبع درآمد امیر تتلو,پرحاشیه ترین خواننده غیر مجاز کشور

منبع درآمد پرحاشیه ترین خواننده غیر مجاز کشور +عکس

” امیر حسین مقصود لو” معروف به «امیر تتلو» به شایعات مربوط به وضعیت مالی خود پایان داد. وی با بیان اینکه «بچه پولدار» نیست، اعتراف کرد که هزینه زندگی و فعالیتهای هنری اش را دوستانش می دهند!  ظاهرا هزینه های مربوط به پرورش اندام و بدنسازی وی توسط دو تن از دوستانش که باشگاه دارند تامین می شود و غذایش هم خرجی ندارد چون گیاهخوار است.

سیا والتون اسپانسر لباس تتلو

تتلو در صفحه ی شخصی خود دراین باره نوشت: «لباسامون از جوراب گرفته تا کت و شلوار و کفشِمون رو آقا ” سیا والتون ” زحمتشو میکشه ! موهام و گریمِ ویدئو هارَم آقا ” شهاب مومنى ” زحمت میکشه ! هرجا هم کم میاد آقا ” مهدى طاهر نژاد ” که اسپانسرِ ویدیو جدید هم شده هوامونو داره. یه داداشم دارم به اسم ” آراز ” که از جنوب ایران حواسِش بهم هست حاج ” احمد ” و حاج ” موسى ” و ” پیمان ” هم که هواى بدنمو دارن ، داش ” على ” هم که همیشه همراهَمه ! همه کاراى موزیکارَم ” نادر ” و ” دیوا ” میکنن ! با عشق و با تمام انرژى و بدون چشم داشت ! پول میخوام چیکار ؟»

وی همچنین گفته که وقتش را برای پول در آوردن «هدر» نمی دهد و به جای آن دوست دارد بین طرفدارانش، عشق وانرژی و ورزش جاری کند! تتلو در پایان آرزو کرده بالاخره انتشار آلبوم و برگزاری کنسرتش «ردیف» می شود و او هم «مایه دار» خواهد شد!

یک پاسخ به “منبع درآمد امیر تتلو,پرحاشیه ترین خواننده غیر مجاز کشور”

  1. سیمین گفت:

    خیلی چرتو پرت نوشتین خیلی زیاد مگه ممکنه چنین چیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *