توهین بی سابقه صدا و سیما به محسن چاوشی

پاپ ام پی تری – جواد فقیه نصیری : در زمانی که محسن چاووشی و هوادارانش به دور از هر حاشیه ای در فکر البوم جدید خود بودند، باز هم حاشیه ای گریبان گیر این خواننده و هوادارانش شد. محسن چاوشی که پیش از این از مسئولین چند برنامه تلویزیونی خواسته بود تا قطعاتش را پخش نکنند فکرش را هم نمی کرد که اینگونه با شخصیت وی بازی شود…

توهین بی سابقه صدا و سیما به محسن چاوشی(PoPMP3.ir)

دیروز شبکه ی آموزش در برنامه ای تصاویری از سگ های ولگرد پخش کرد و بر روی آن قطعاتی از آلبوم سنتوری پخش می شد و صدای محسن چاووشی نیز بر روی این تصاویر همگان را بهت زده کرد. تصاویر که تمام شد منتظر عذرخواهی مجری برنامه بودم که به یکباره این مجری سیما در اخر سخنانش گفت: ” این سگ با صدای خشدارش ناله میکرد پیر شدم پیر تو ای جوانی ! ” این حرفها سهواً بیان شده یاشد یا عمداً ، توفیری ندارد، چرا که شخصیت یک هنرمند را زیر سوال برده است.

این توهین ها به هنر و هنرمندان ایران زمین در رسانه ی ملی و آن هم در شبکه ای تحت نام ” آموزش ” به دور از اخلاق است. هنر ایران زمین بیشتر از این ها ارزش دارد که هر فردی در رسانه ای که برای تمامی ملت ایران است سخنانی را جاری کند که دل هنر دوستان ایران زمین را بشکاند. زیرا این رسانه متعلق به تمام مردم ایران است و نباید نظرات بی پایه و اساس یک مجری درجه چندم از چنین تریبونی پخش شود.

از رسانه ی ملی و مدیر شبکه ی اموزش سیما این انتظار می رود که در برابر این چنین بی حرمتی ها روزه سکوت نگیرند و بر اساس قانون با متخلفان برخورد کنند. چرا که واکنش نشان ندادن نسبت به این موضوعات باعث گسترش اینچنین بی اخلاقی ها در سطح جامعه می شود.

پیش بینی می شود محسن چاوشی واکنش تندی به این اتفاقات داشته باشد که در این صورت ” پاپ ام پی تری ” واکنش های به این موضوع را منعکس خواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است، رسانه ” پاپ ام پی تری  ” ضمن محکوم نمودن این اقدام، این فرصت را در اختیار مسئولین رسانه ملی قرار می دهد تا در صورت نیاز توضیحات خود را به مخاطبان ارائه دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *